FANDOM

Spectrumtire
S
Podstawowe informacje
Szkoła Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Założyciel Seth Spectrumtire
Barwy Srebro
Symbol Pająk
Cechy
  • Przebiegłość
  • Ostrożność
  • Ambicja
  • Upór
  • Pomysłowość
  • Zaradność
Opiekunowie
Duch Sir Bernard Bullus
Relikt założyciela Sztylet
Motto domu ,,Co masz zrobić dziś, zrób jutro"
Pokój wspólny
Miejsce Lochy Spectrumtire (pierwsze piętro lochów)
Wejście Złota zbroja (należy podać hasło)

Spectrumtire - jeden z czterech domów w Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower. Pochodzi od nazwiska Setha Spectrumtire, jednego z czterech legendarnych założycieli szkoły. Mieszkańców domu nazywano w gwarze uczniowskiej Sabegonami.

Pokój wspólnyEdytuj

Pokój znajduje się w lochach, są to pierwsze drzwi z lewej strony w sali wejściowej. Są to drzwi do lochów. Po wejściu do odpowiednich drzwi prowadzących do lochów, trzeba zejść po wąskich mrocznych schodach prosto do zimnego korytarza, który skręca od razu w prawo. Trzeba minąć gabinet profesora eliksirów, jego spiżarnię oraz klasę eliksirów i dojść do kolejnego zakrętu w lewo, tam zbroja znajduje się za tajemnym przejściem, którym jest czarna zasłona z herbem Flamethroweru. Za zasłoną jest korytarz, który prowadzi prosto do nadzwyczaj okazałej złotej zbroi.

Wygląd pokoju wspólnegoEdytuj

Po podaniu hasła zbroja przesuwa się w prawą stronę, a ściana za nią ukazuje solidną kamienną futrynę bez drzwi, która wygląda jakby oplotły ja tysiące pajęczyn. Po przejściu od razu znajdujemy się w pokoju wspólnym. Jest to duże kwadratowe pomieszczenie o wysokim sklepieniu trzech metrów. Ściany są z dużej połyskującej, czarnej jak węgiel cegły, w których można się przejrzeć. Po lewej stronie od wejścia, na czarnej ścianie został umieszczony nadzwyczaj wysoki prostokątny kominek koloru kości słoniowej, z dużym lustrem u górze w srebrnej ramie. Po obu stronach kominka stoją na przeciw siebie dwie czarne kabapy, które dzieli drewniany stolik ze srebrnymi ozdobami na blacie i nogach, które przypominają pajęczynę. Na przeciw kominka na ruwnoleglej ścianie są dwie kamienne futryny jak ta w wejściu, które prowadzą do dormitorium uczniów. Lewe drzwi dla dziewcząt, a prawe dla chłopców. Nad futrynami wisi herb domu i motto Sabegonów. Dwa głębokie czarne fotele stoją na przeciw kanap. Posąg założyciela stoi na równoległej ścianie od wejścia. A duży kasztanowy stół otoczony ławami stoi za plecami foteli.

DormitoriumEdytuj

Kamienne ramy drzwi prowadzą w obu dormitoriach na wąskie kamiennych kręte schody, które wychodzą na balkon z którego można zobaczyć co się dzieje na dole. Na szczycie schodów jest korytarzyk z siedmiorga drzwiami, po jednym dla kazdego rocznika. Drzwi są staromodne ale solidne. Wiszą na nich plakietki z numerem roku. W odróżnieniu od innych domów, chłopcy mogli odwiedzać dormitorium dziewcząt, lecz po godzinie siedemnastej chłopak zostaje wyrzucony za drzwi pokoju dziewcząt w którym przebywał i nie ma wstępu, dopiero drzwi są aktywne do mężczyzn o godzinie ósmej rano.

Znani SabegoniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Chłopcy mogą odwiedzać dziewczęta w ich dormitorium, zupełnie inaczej niż w pozostałych domach.
  • Po upływie dziewięciu godzinach (8-17), pokój automatycznie wygania chłopca z pokoju dziewcząt. Niezwykle silna energia wyrzuca męskiego osobnika za drzwi i nie pozwala wrócić.

Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Domy Flamethroweru:
G P R S
Założyciele Flamethroweru:
Gerald GoldenhartPeacel ProminentclawRiveer RabbitsweetSeth Spectrumtire
Opiekunowie domów:
Delibos DuquesneGuslic UematusMaxwell McMarthyVin Snipes
Duchy-rezydenci:
Sir Bartemiusz de Hosting-BriggsSir Roland VoltIrma JeeySir Bernard Bullus