Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Strother DeLaughter (ur. 10 grudzień 1812r. - zm. 22 maj 1855r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny DeLaughter. Drugi właściciel pierścienia z onyksem. Maż Anastazji Miller, oraz ojciec Ellen i Gregory'ego.

Biografia[]

Strother urodził się jako pierwsze dziecko i pierwszy syn Fletcher'a DeLaughtera i Jill Winner. Po kilku latach doczekał się dwójki rodzeństwa, brata Anthony'ego i siostry Yvette. W latach 1824-1831 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu, tak samo jak jego kuzyn Emmanuel Mox. Na czwartym roku dołączył do drużyny chitchdeya swojego domu, gdzie grał na pozycji tarczy. W 1829 roku zaczął spotykać się z Anastazją Miller. Na swoim siódmym roku wraz uczniami ze swojego roku udał się do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, gdzie odbywał się Turniej Trzech Różdżek, do którego się zgłosił, lecz nie został wybrany.

Dalsze Życie[]

W październiku 1831 roku rozpoczął pracę w Banku Overgrow, pracując wraz ze swoim ojcem. W maju 1833 roku ożenił się z Anastazją i już po miesiącu po ich ślubie Anastazja spodziewała się pierwszego dziecka. 3 marca 1834 roku na świat przyszło ich pierwsze dziecko, córka Ellen. Strother po kilku miesiącach, po narodzinach córki uległ wypadkowi podczas pracy dla banku, zapadając w dwumiesięczną śpiączkę. Po tym czasie znachorzy stwierdzili, że opar z krypty ze skarbami, którą otwierał, był ba tyle toksyczny, że jest mało prawdopodobne, czy będzie mógł zostać ponownie ojcem. Chcąc mieć męskiego potomka para starała się długo o kolejne dziecko, lecz gdy odpuścili, Anastazja podczas jednej z nocy z mężem zachodzi w ciąże, która po kilku dniach okazała się być ciążą zagrożoną, i kobieta musiała przez cały ten okres przebywać w Szpitalu Sir Nepotta, przez cały czas uważając na siebie. Tuż przed rozwiązaniem Strother ponownie zachorował. Znachorzy uświadomili go, że to wciąż przez ten toksyczny opar, który nie dawał za wygraną i zaatakował płuca. W sierpniu 1849 roku, na świat przyszedł ich wymarzony syn, Gregory. Choroba nie dawała za wygraną. Strotherowi często brakowało tchu, słabo sypiał, bojąc się, że udusi się podczas snu. Jednak z płuc choroba przeszła na krtań. Strother zmarł 22 maja 1855 roku, dusząc się podczas snu.

Advertisement