FANDOM

Susan Jeldow
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 czerwiec 2023r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Samuel Jeldow (brat bliźniak)
Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 10.2/3 cala, włókno ze smoczego serca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Flamethrower

Susan Jeldow (ur. 7 czerwiec 2023r.) - czarownica półkrwi. Siostra bliźniaczka Samuela Jeldowa.

BiografiaEdytuj

Susan była córka wysoko ustawionych urzędników Ministerstwa Magii. 1 września 2034 roku wraz z bratem rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Prominentclawu. Podczas pierwszych zajęć zaprzyjaźniła się z Sophią Endor, która należała do Goldenhartu. Susan była najlepsza w zaklęciach. Dzieliła swoje dormitorium z Margaret Ackanmen, Barbrą Lancenn i Ludwicką Norris, dziewczyny miały ze sobą bardzo dobry kontakt, w pokoju wspólnym lubiły spędzać razem wolne chwile, plotkując.

Dalsze życieEdytuj

Susan po ukończeniu edukacji postanowiła zwiedzić kilka krajów, aby poznać inne tradycje i pogłębić wiedzę magiczną. Chciała wyruszyć w tą podróż ze swoja przyjaciółką Sophią, ale niestety nie udało się, choć podczas przerw w podróży bardzo często odwiedzała ją w jej domu nad morzem.

WyglądEdytuj

Susan była bliźniaczkę do tego bardzo podobną do swojego brata Samuela, miała dość długie kasztanowe włosy i wesołe oczy w kasztanowej barwie.