FANDOM

Susan Warren (zd. Teel)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 grudzień 1875r.
Data śmierci 12 styczeń 1981r. (105l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów ciemny blond
Rodzina
Rodzina Lysander Warren (mąż)
Blue Warren (syn)
Ellenor Connor (synowa)
Ursula Warren (wnuczka)
Jarrot Warren (wnuk)
Connor Warren (wnuk)
Aniela Warren (wnuczka)
Franklin Warren (teść)
Matilda Sangster (teściowa)
Allan Warren I (szwagier)
Zoe Warren (szwagierka)
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Teel

Susan Warren (zd. Teel; ur. 17 grudzień 1875r. - zm. 12 styczeń 1981r.) - czarownica czystej krwi. Żona Lysandra Warrena, oraz matka Blue.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. 1 września 1887 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydział została przydzielona do Prominentclawu. Naukę ukończyła w czerwcu 1894 roku. Tego samego roku została zaręczona z Lysandrem Warrenem, synem przyjaciela jej ojca. Susan swojego przyszłego męża widziała przed ślubem tylko dwa razy. Ślub pary odbył się 18 sierpnia 1895 roku. Para od samego początku kłóciła się, Susan nie podobało się, że jej mąż nadużywa papierosów. Dopiero gdy zaszła w nieplanowaną ciążę, relacje pomiędzy małżonkami poprawiły się, do tego stopnia, że się w sobie zakochali. W marcu 1897 roku na świat przyszedł ich jedyny syn Blue. Okazało się, że Susan już więcej nie będzie mogła mieć dzieci, na skutek ten wiadomości Lysander zaczął coraz więcej palić papierosów. Susan starała się mu to w jakiś sposób wyperswadować, lecz bez żadnych rezultatów. W 1930 roku, na skutek raka płuc umiera Lysander, pozostawiając Susan samą, po śmierci męża syn Blue zaopiekował się owdowiałą matka prosząc ją aby się przeprowadziła do jego domu. Susan bardzo się spodobał ten pomysł, gdyż mogła pomóc synowej w opiece nad dziećmi i w domu. Susan przeżyła 105 lat, zmarła 12 stycznia 1981 roku z przyczyn naturalnych.