FANDOM

Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory
Zamek-neuschwanstein
Podstawowe informacje
Data powstania 1589r.
Lokalizacja Zamek Sonvermory, Góry Mount Cardigan w paśmie Appalach, Stany Zjednoczone, Ameryka Północna
Właściciel
Mieszkańcy Uczniowie, personel
Domy
Rola Szkoła magii
Przynależność Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki

Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory - szkoła magii założona w 1589 roku przez Gustava Sonver i Isoldę Mory. Szkoła znajdująca się w Ameryce Północnej. Sonvermory przyjmował uczniów z Kanady i Stanów Zjednoczonych. Szkoła na samym początku nie posiadała żadnych domów. Gdy w 1603 roku założyciele postanowili stworzyć domy jak w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, w ten sposób stworzyli trzy domy: Loslymor, Gustmor i Moryver.

LokalizacjaEdytuj

Zamek powstała na szczycie góry Mount Cardigan w paśmie Appalach. Zamek posiada wysoki mur i dwie wieże, niższa i wyższa. Budowla posiada sześć pięter i trzy piętra lochów i podziemi. Zamek otaczała gęsta mgła, aby chronić szkołę przed śmiertelnikami. Również szkoła została zabezpieczona zaklęciami, na wypadek gdyby zbliżył się nie proszony gość, wtedy osoba ta przypominała sobie o ważnych sprawach i była zmuszona cofnąć się, albo zboczyć z trasy.

HistoriaEdytuj

Szkoła została założona w 1589 roku przez dwójkę przyjaciół Gustava Sonver i Isoldę Mory. Nazwali ją łącząc swoje nazwiska. Na początku byli jedynymi nauczycielami, ucząc piątkę uczniów. Po latach postanowili powiększyć szkołę i liczbę przyjmowanych studentów. Więc w 1603 roku zatrudnili czarodziei aby uczyli, oraz stworzyli trzy domy, do których będą przydzieliwani uczniowie, nazwali je Loslymor, Gustmor i Moryver. Szkoła specjalizowane się przedewszystkim w zaklęciach i w historii magii.

Downloadfile-3

Nauka w SonvermoryEdytuj

Nauka trwała siedem lat. Uczniowie rozpoczynali edukację po ukończeniu jedenastu lat. Od samego początku nauczyciele brali wielki nacisk na dwie dziedziny magii, na zaklęcia i uroki, oraz na historię magii. W 1701 roku odnotowano, że studenci i absolwenci Sonvermory posiadali dużą wiedzę historyczną i władali potężnymi zaklęciami i urokami.

Ceremonia PrzydziałuEdytuj

Każdego nowego roku szkolnego (1 września) mniej więcej o godzinie siedemnastej pierwszoroczni w Sali Jadalnej byli przydzieliwani do jednego z trzech domów Sonvermory. Trzy herby (Loslymor - złote słońce, Gustmor - srebrny księżyc, Moryver - ośmioramienna złoto srebrna gwiazda) podczas tej uroczystości zostawały umieszczane przed nowymi uczniami. Wtedy każdy uczeń z osobna zostawał wyczytywany i proszony stanąć przed herbami. Wtedy trzy herby otaczały nowego ucznia i gdy któryś z domów chciał owego pierwszorocznego, odpowiedni herb zaczynał tryskać barwnymi istotami. Gdy więcej niż jeden dom chciał owego ucznia, to wtedy uczeń był zmuszony samodzielnie wybrać swój dom, z tych które go wybrały.

Mundurek szkolnyEdytuj

Mundurekiem szkolnym były granatowe szaty za kolana oraz biała koszula i czarne spodnie, dziewczęta mogły nosić spódnice za kolano lub spodnie (to zależało od upodobań uczennicy). Natomiast na prawej piersi każdego z uczniów była przyszyta odznaka odpowiedniego domu.

Domy Sonvermory:
30616077-jet-engine-as-an-isolated-golden-sun-graphics-element-Stock-Photo Depositphotos 113676266-stock-illustration-silver-glitter-moon-and-star 27671311-gold-star-symbol
Założyciele Sonvermory:
Gustav SonverIsolda Mory
Opiekunowie domów:
Alvan CoddingtonLoren AaronsonZooey Vanhook