FANDOM

Tadeusz Grabowski
Tadeusz
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1920 rok
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Profesor
Status małżeński Singiel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe (młodość)

szare (obecnie)

Rodzina
Rodzina Marcin Grabowski (ojciec)

Halina Grabowska (matka)

Waldemar Grabowski (brat)

Karolina Grabowska (siostra)

Zdolności magiczne
Różdżka 10 cali

głóg

róg jednorożca

lekko sztywna

Bogin Śmierć rodzeństwa
Patronus Smok
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Profesor Obrony przed Czarną Magią 1940-1980

Dyrektor Szkoły 1980-to teraz

Dom Ryś
Przynależność Ród Grabowskich

Wielkopolan

Profesor Tadeusz Sylwester Czesław Grabowski (ur. 1920 roku)- wybitni czarodziej półkrwi będący Smoczoustym; Najstarszy syn Sylwestra i Haliny Grabowskich, starszy brat Waldemara i Karoliny. W latach 1931-1938 uczęszczał do Wielkopolan, gdzie przydzielono go do Rysiów. Był najwybitniejszym uczniów na swym roku. Nie wielu wiedziało, że jego siostrę dotkliwie pobiła dwójka Śmiertelników, a jego ojciec zemścił i zabił ich, za co trafił do Caiemu. Był uzdolniony w wielu przedmiotach, zwłaszcza w Ilunatornie, Transmutacji, Obrony przed Czarną Magią oraz Zaklęć i Uroków. Otrzymał wysokie wyniki z SUMÓw oraz owutemów. Parę lat po skończeniu szkoły objął posadę nauczyciele obrony przed czarną magią. W 1980 roku został dyrektorem po starym Piotrze Obszyńskim.

Biografia Edytuj

Tadeusz urodził się w 1920 roku jako najstarszy syn czarodzieja czystek krwi Marcina Grabowskiego i obdarzonej Haliny Gajdy, doczekał się brata Waldemara i siostry Karoliny. miał spokojne dzieciństwo. Gdy miał 10 lat jego młodszą siostrę pobiło dotkliwie dwóch śmiertelników, którzy widzieli jej magię dziecięcą. Ojciec w zemście zabił ich, za co trafił do Caiemu. W 1931 roku otrzymał list z Wielkopolan. Wraz z matką kupił wszystko, co było mu potrzebne na pierwszy rok.