FANDOM

Tamara Lopez (zd. House)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 styczeń 2007r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2007012018
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Reginald Hause (ojciec)
Ernest Lopez (mąż)
Ryan Lopez (syn)
Sharpay Lopez (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Nadzoru Magicznych Stworzeń (od 2025 r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Hause
Rodzina Lopez
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Tamara Lopez (zd. House; ur. 20 styczeń 2007r.) - czarownica czystej krwi. 2 listopada 2026 roku wyszła za mąż za Ernesta Lopez'a i miała z nim dwoje dzieci, bliźniaków Ryan'a i Sharpay.

BiografiaEdytuj

Tamara urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Była wychowywana przez ojca Reginalda Hause matki nigdy nie poznała, gdyż zmarła gdy Tamara miała zaledwie cztery miesiące. Do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower uczęszczała w latach 2018-2025, gdzie należała do Prominentclawu. W Flamethrower'że przyjaźniła się z Anabel Luketic.

Dalsze ŻycieEdytuj

Od razu po ukończeniu szkoły rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii jako zastępca szefa Departament Nadzoru Magicznych Stworzeń. W lutym 2027 roku poznała przed szpitalem sir Nepotta czarodzieja Ernesta Lopeza, gdzie przybyła z ojcem, którego zaatakował wściekły kuguchar. Po pierwszym spotkaniu z Ernestem nawiązali wspólny język i już w listopadzie wyszła za niego za mąż. Para w kwietniu doczekała się bliźniąt, Ryan'a i Sharpay.