FANDOM

Taranee Bluedlove
B. Bergmann - Doprsni portret žene v noši
Informacje biograficzne
Data urodzenia 5 październik 1520r.
Data śmierci 31 styczeń 1577r.
Status krwi obdarzona
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów rude
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczycielka Transmutacji (1543-1564)
Dyrektor Flamethrower'u (1564-1577)
Dom Prominentclaw
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Taranee Bluedlove (ur. 5 październik 1520r. - zm. 31 styczeń 1577r.) - czarownica, urodzona w rodzinie śmiertelników. Dyrektorka Flamethrower'u w latach 1564-1577.

BiografiaEdytuj

Taranee Bluedlove urodziła się i wychowała w rodzinie śmiertelników, była jedyną czarownicą w rodzinie. W Flamethrower'że została przydzielona do Prominentclawu, gdzie była najlepsza ze wszystkich przedmiotów ze swojego rocznika. Nauczyciele wróżyli jej wielką karierę w świecie czarodziei.

PracaEdytuj

Taranee po ukończeniu Flamethrower'u miała wielką potrzebę dzielenia się z młodymi czarodziejami wiedzą, którą sama doświadczyła podczas siedmiu lat nauki. Postanowiła nauczać. Rozpoczęła karierę profesora w 1543r. jako wykładowca transmutacji, okazało się wkrótce, że miała wielki talent nie tylko do tego przedmiotu, ale i do przekazywania tej wiedzy młodym studentom, miała również bardzo dobry kontakt z młodzieżą. Jedni uważali, że to przez jej młody wiek, a inni, że po prostu ma do tego smykałkę.

Nikt się nie zdziwił gdy w lipcu 1564 roku zajęła posadę dyrektora Flamethrowr'u. Od tego czasu szkoła cieszyła się wielką popularnością. Niestety po czterech latach wieść, że profesor Bluedlove jest z rodowodu obdarzoną wstrząsnęła większą częścią świat czarodziei. Dyrektorka dostawała nieprzyjemne anonimy z pogróżkami, była prześladowana i czterokrotnie próbowano pozbawić ją życia. Ludzie nie życzyli sobie, aby osoba z rodziny śmiertelników prowadziło Flamethrower. Za dużo stresu i okaleczeń fizycznych i psychicznych sprawiło, że Taranee Bluedlove zmarła 31 stycznia 1577 roku w wieku 57 lat.

Po śmierciEdytuj

Po śmierci w gabinecie dyrektora zawisł jej portret, aby mogła pomagać radą nowym dyrektorom. Został ściągnięty ze ściany przez następce Bruttoma Thietmara, ale wrucił na swoje miejsce podczas panowania Cynthie Eveerd.