FANDOM

Tay Coleyd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 listopad 1980r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Urk
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Frederick Coleyd (ojciec)
Elizabeth Birmingham (matka)
Bernard Coleyd (brat)
Glynnis Frye (żona)
Tyffany Coleyd (córka)
Ilsa Coleyd (córka)
David Coleyd (syn)
Jamie Clamson (szwagierka)
Stanley Coleyd (bratanek)
Selvion Coleyd (bratanek)
Siena Coledy (bratanica)
Jenny Coleyd (btatanica)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 14.1/4 cala, pióro feniksa, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Coleyd
Ministerstwo Magii
Dearktiness

Tay Coleyd (ur. 15 listopad 1980r.) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Coleyd. Urk. Więzień Dearktiness.

Wczesne ŻycieEdytuj

Tay urodzil się jako pierwsze dziecko Fredericka Coleyda i Elizabeth Birmingham. Po czterech latach doczekał się brata Bernarda. Tay był buntownikiem i nie chciał słuchać rodziców. 1 września 1992 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Był bardzo wybuchowym uczniem, powodował bujki i pojedynki czarodziejów. Należał do paczki stworzonej przez uczniów ze Spectrumtire, Tay był w grupie jedynym Rogonem. Paczka ta nie dbała o szkolny regulamin. Tay i jego paczka byli znani z tego, że zaczepiali młodszych uczniów, którym robili głupie dowcipy, raz nawet chcial wrzucić młodszego kolegę do jeziora, gdy powstrzymał Tay'a jego brat Bernard, do którego od tego czasu czuł w pewnym rodzaju respekt, bo jeszcze nigdy brat nie postawil mu sie. Na szóstym roku zapoznał Glynnis Frye, która starała się we wszystkie sposoby opanować jego głupie żarty.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1999 roku ożenił się z Glynnis, która miała bzika na jego punkcie. Para zamieszkała razem od razu po ślubie. Tay od tego czasu bardzo się zmienił. Był spokojniejszy i zaczął dbać o swoją rodzinę, pracował w Ministerstwie Magii. W 2003 roku doczekali się pierwszego dziecka, córkę Tyffany, a po kilku latach doczekali się bliźniąt Ilsy i Davida. W 2018 roku Tay spotkał kolegów ze swijej starej szkolnej paczki, z którymi coraz czesciej się spotykał, okazało się, że byli już urkami zwolennikami Lorda Vanhensinga. Pod wpływem szkolnych kolegów zdecydował się przyłączyć do urków. W 2020 roku rodzina dowiedziała się wszystkiego o Tayu, że jest urkiem i atakuje śmiertelników i obdarzonych. W 2029 roku po upatku Czarnego Pana został zesłany przez Ministerstwo Magii do Dearktiness, więzienia dla czarodziejów. Tam co dwa dni w tygodniu odwiedza go Glynnis, która nadal kocha ponad życie, oraz brat Bernard.