FANDOM

Taylor Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 kwiecień 1954r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1954041804
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Michael Birmingham (ojciec)
Odessa Montez (matka)
Colin Birmingham (brat)
Rebecka Starbron (żona)
Melody Birmingham (córka)
Melany Birmingham (córka)
Misty Birmingham (córka)
Rose Quirmen (córka)
Tribus Montez (dziadek)
Desdemona Hooley (babcia)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 10.5 cala, włos z ogona jednorożec, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca recepcjonista w Szpitalu Sir Nepotta (od lipca 1972r. - do stycznia 1973r.)
kelner w Pubie pod Oskubaną Sową (1973-1975)
łamacz zaklęć w Banku Overgrow (od 1975)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Szpitalu Sir Nepotta
Bank Overgrow
Pub Pod Oskubaną Sową

Taylor Birmingham (ur. 18 kwiecień 1954r.) - czarodziej półkrwi. Syn Michaela Birmingham i Odessy Montez, oraz brat Colina. Taylor był również trzecim wnukiem Tribusa Monteza i Desdemony Hooley.

BiografiaEdytuj

Taylor urodził się w połowie kwietnia 1954 roku, tak samo jak starszy brat, Taylor również został zapisany do szkoły podstawowej śmiertelników. W szkole starał się nie używać magii, choć było to bardzo trudne, gdy czegoś się bał, alby się zdenerwował. Jego najgorszym wyczynem z magią w roli głównej było umieszczenie nielubianego kolegi na szczycie wieży z zegrarem. Przez ten wybryk, Taylor o mały włos nie został wyrzucony ze szkoły.

Lata naukiEdytuj

1 września 1965 roku zaczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Tego samego roku rozpoczęła naukę jego kuzynka Elizabeth, która również została Rogonką. Największą szkolną pasją wśród przedmiotów była dla Taylora astronomia, z której był najlepszy ze swojego rocznika.

Dalsze ŻycieEdytuj

Taylor po ukończeniu edukacji (1972r.) postanowił zatrudnić się w szpitalu sir Nepotta jako recepcjonista. Jednak po pół roku pracy zwolnił się. Po kilku dniach zaczął kolejną pracę, jako kelner w pubie pod Oskubaną Sową, jednak owa posada trwała dwa lata (1973-1975). Jednak w 1975 roku zaczął nową pracę w banku Overgrow jako łamacz zaklęć i uroków. W banku po kilku tygodniach zapoznał czarownice Rebeckę Sterbron, z która 30 listopada 1976 ożenił się. Para doczekała się trzech córek: Melody, Melany i Misty. Niestety w 1986 roku rozstał się z Rebecką, która odeszła z innym, zostawiając Taylorowi dziewczynki. Taylor dzieki pomocy ze strony swojej rodziny, dawał radę z trójką dzieci. Tego samego roku (1986) poznał śmiertelniczkę Penelopę Quirmen, z która przez przypadek miał kolejną córkę Rose. Penelopa nieświadoma, że ma córkę z czarodziejem, po kilku godzinach po porodzie ucieka z dzieckiem ze szpitala. Taylor nigdy nie odnalazł córki i jej matki, podobno Penelopa z córką wyjechała gdzieś pociągiem. Po tym zdazeniu Taylor zamieszkał ze swoją rodzina niedaleko swoich rodziców, którzy zaoferowali swoją pomoc w wychowaniu wnucząt. W 2008 roku poznał swoją czwartą córkę, która po tragicznej śmierci matki postanowiła odnaleźć swojego biologicznego ojca. Od tej chwili z czterema córkami, Taylor prowadził spokojne życie.