FANDOM

Crystal 128 clock
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Rozgadany
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nie edytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuje.

Uniwersytet Czarnomagiczny - rosyjski uniwersytet czarnej magii położony we wschodniej części Syberii, około trzysta kilometrów od Chin i Mongolii. Został założony w 1291 roku. Aktualnie jest jedynym uniwersytetem, na którym studiuje się czarną magię. Jego dyrektorem jest Pietin Vladimir.

HistoriaEdytuj

ZałożenieEdytuj

Uniwersytet został założony przez Aleksieja Ivanova w 1291 roku. Powstał on na terenach obecnej Syberii, niedaleko za granicami ówczesnego Wielkiego Księstwa Moskiewskiego. Został on ulokowany w niewielkim, ponurym zamku w okolicach, w których było bardzo zimno.

Przyczyny założeniaEdytuj

Uniwersytet został założony, ponieważ Aleksiej chciał zapobiec atakom czarnoksiężników, które były bardzo częste w tamtych czasach, ponieważ czarodzieje byli mniej doświadczeni od złych magów. Postanowił stworzyć szkołę, w której będzie uczył jak bronić się przed czarną magią i jak jej odpowiednio używać.

Początki uniwersytetuEdytuj

Na początku idea uniwersytetu nie spotkała się z dużym poparciem. Początkowo zarządca Rosyjskiego Urzędu Magii oskarżał Aleksieja o uprawianie czarnej magii. Zarzucił mu nawet zdradę. Jednak kiedy podczas ataku czarnoksiężnika Vladimira Kryłowa Iwanow uratował Urząd, przedstawił ponownie swoje argumenty i wcielono plan o uniwersytecie w życie. Początkowo Aleksiej nie miał zbyt wielu studentów - po pierwszych zapisach było ich tylko troje. Jednak z czasem szkoła zdobywała nowych uczniów. Niestety, część z nich (około 12% w całej historii uniwersytetu)wykorzystała wiedzę do złych celów.

Uniwersytet obecnieEdytuj

Aktualnie uniwersytet jest szkołą współpracującą z Rosyjskim Urzędem Magii, szkoli się w niej aurorów oraz czarnych stróżów. Za sprawą obecnego dyrektora Pietina Vladimira 3 stycznia 2014 roku do uniwersytetu została przyłączona Kremska Szkoła Magii. Jednak po interwencji Urzędu Kremska Szkoła Magii została odłączona od uniwersytetu 14 grudnia 2014 roku.

Przedmioty - kiedyś i terazEdytuj

  • Obrona przed czarną magią - kiedyś i teraz
  • Eliksiry - kiedyś i teraz
  • Lekcje wychowania fizycznego - teraz
  • Walka magiczna - kiedyś i teraz
  • Zielarstwo - teraz
  • Transmutacja - kiedyś i teraz
  • Animagia - kiedyś
  • Panowanie nad żywiołami - teraz
  • Lekcje zaklęć - kiedyś i teraz
  • Opieka nad mgicznymi stworzeniami - kiedyś i teraz

Obecni nauczycieleEdytuj

  • Obrona przed czarną magią - Constantin Gołubiew
  • Eliksiry - Jean Chondin
  • Lekcje wychowania fizycznego - Iwan Drozdow
  • Walka magiczna - Jakow Sorokin
  • Zielarstwo - Agnessa Rybakow
  • Transmutacja - Borys Morozow
  • Panowanie nad żywiołami - Alvar Kik
  • Lekcje zaklęć - Julia Nowakowska
  • Opieka nad magicznymi stworzeniami - Alexander Chika

DYREKTOR - Pietin Vladimir

WymaganiaEdytuj

Aby dostac się na uniwersytet należy mieć ukończone 20 lat. Student musi również złożyć Wieczystą Przysięgę, że nie wykorzysta wiedzy nabytej w szkole do złych celów.

CiekawostkiEdytuj

  • Pełna nazwa szkoły brzmi Rosyjski Uniwersytet Czarnej Magii im. Aleksieja Ivanova
  • Do szkoły można dostać się tylko poprzez Rosyjski Urząd Magii.