FANDOM

Valerian Borrow
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 październik 1886r.
Data śmierci 11 czerwiec 1958r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Redaric Borrow (brat)
Odeth Jetres (żona)
James Borrow (syn)
Graham Borrow (syn)
Dagmar Borrow (syn)
Arista DeLaughter (bratowa)
Tsareena Borrow (bratanica)
Arlus Jetres (teść)
Monique Wilss (teściowa)
Irmina Jetres (szwagierka)
Gardenia Jetres (szwagierka)
Emira Jetres (szwagierka)
Filary Jetres (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Właściciel motelu
Restaurator
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Borrow
Ministerstwo Magii

Valerian Borrow (ur. 2 październik 1886r. - zm. 11 czerwiec 1958r.) - czarodziej czystej krwi. Starszy brat Redarica Borrow. Mąż Odeth Jetres.

BiografiaEdytuj

Valerian Borrow urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Borrow. Miał młodszego brata Redarica. W latach 1898-1905 uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Po ukończeniu szkoły rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii. W 1911 roku poznał Odeth Jetres. Na samym początku Odeth w ogolę nie zwróciła na niego uwagi, lecz po kilku dniach Valerian odważył się i zaprosił ją do Pubu Pod Oskubaną Sową, gdzie spędzili cały dzień rozmawiając. W 1912 roku pobrali się, a następnie po jakimś czasie doczekali się trójki dzieci - trzech synów Jamesa, Graham i Dagmara.

Wyjazd na wieśEdytuj

W 1922 roku zrezygnował z pracy w Ministerstwie, a następnie wraz z rodziną wyjechał na wieś, gdzieś w Szkocji. Tam Valerian otworzył i prowadził mały motel nad jeziorem dla wędrujących ludzi, czy dla celów wypoczynkowych. Do motelu bardzo często latem zjeżdżała się cala rodzina Odethy, aby spędzić w tym miejscu wakacje. Dość częstym gościem był również Redaric ze swoją rodziną. W 1953 roku przytrafiła się Valerianowi wielka tragedia, Odeth - jego żona została utopiona przez inferiusa w jeziorze. Załamany tym faktem nie mógł się wziąć w garść. Resztkami sił prowadził motel jeszcze przez trzy lata, a następnie sprzedał go, gdyż miał z tym miejscem dużo wspomnień z żoną. Zmarł z tęsknoty za żoną w 1958 roku.