FANDOM

Vanessa Blow (zd. Gilbert)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 sierpień 1817r.
Data śmierci 17 październik 1910r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Lysander Gilbert (ojciec)
Lukrecja Yaxley (matka)
Gideon Blow (mąż)
Stefan Blow (córka)
Altaria Blow (córka)
Demetria Blow (córka)
Julian Gilbert (brat)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 11 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Gilbert
Rodzina Blow

Vanessa Blow (zd. Gilbert; ur. 20 sierpień 1817r. - zm. 17 październik 1910r.) - czarownica czystej krwi. Córka Lysandra Gilberta i Lukrecji Yaxley, oraz młodsza siostra Juliana Gilbert, który urodził się charłakiem. Przez ten fakt Vanessa nie tolerowała brata, to tego stopnia, że gdy opuścił dom rodzinny przyjęła, że jest jedynaczką i wyrzuciła wszystko co wskazywało, że ma brata.

BiografiaEdytuj

Vanessa urodziła się w połowie sierpnia 1817 roku. Po urodzeniu się rodzice martwili się, że i ona jest bez magicznej mocy. Lecz podczas kolacji w 1822 roku dziewczynka ujawniła się z magią powiększając trzykrotnie pasztecik dyniowy. Rodzice były dumni i szczęśliwi z tego powodu. 1 września 1828 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Spectrumtire. Była bystrą i przebiegłą czarownica o sporej mocy magicznej. Szkołę ukończyła w czerwcu 1835 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Vanessa po roku zaczęła spotykać się ze starszym kolegą z Rabbitsweet Gideonem Blow. Pobrali się w Boże narodzenie 1840 roku. Po roku na świat przychodzi ich pierwsze dziecko, syn Stefan, a później po kolejnych latach dwie córki: Altaria i Demetria.