FANDOM

Velma Montez (zd. Willington)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 grudzień 1960r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Victor Dineo Montez (mąż)
Greta Montez (córka)
Melinda Montez (córka)
Dineo Montez (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Orzech włoski, 10¾ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Malarka, rzeźbiarka i dekoratorka wnętrz
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Willington
Rodzina Montez

Velma Montez (zd. Wellington; ur. 3 grudzień 1960r.) - Czarownica czystej krwi. Malarka i rzeźbiarka oraz dekoratorka wnętrz.

BiografiaEdytuj

Velma urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czystej krwi, była jedynaczka wychowywaną przez dziadków (jej rodzice zginęli gdy miała zaledwie dwa lata). Gdy miała dziewięć lat zmarła jej babcia, a gdy ukończyła szkole odszedł dziadek. W Flamethrower'że trafiła do domu Geralda Goldenharta, właśnie tam poznała Victora Dineona Monteza. Po ukończeniu edukacji Velma wyjechała na rok do Wiednia. Po powrocie do Londynu spotkała przed wejściem na ulice Północną Victora, z którym do tamtego czasu spotykała się.

RodzinaEdytuj

W 1981 roku para zdecydowała zawszeć związek małżeński. Po zaledwie dwóch latach doczekali się pierwszego dziecka, córki Grety, a Velma zaczęła tworzyć obrazy i popiersia znanych czarodziejów. Po kilku latach na świat przychodzi kolejne potomstwo Velmy i Victora: córkę Melinda i syna Dineo.

PracaEdytuj

Velma angażuje się w sztukę, jej obrazy cieszą się powodzeniem wśród czarodziejów, maluje portrety na zamówienie. W 2004 roku tworzy swój autoportret i fascynuje się martwa natura i krajobrazami. Jej największym dziełem stworzonym w 2010 roku jest obraz Flamethrower'u w jego całej okazałości, obraz ten zawisł w szkole. Velma była znana również z tego, że miała dobry gust co do dekoracji wnętrz, i bardzo często zamożni czarodzieje prosili ją aby zajęła się ich domem i nowocześnie urządziła.