FANDOM

Victor MacDonough
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 lipiec 1960r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1960070627
Tytuł(y)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Angus MacDonough (ojciec)
Brooke Jones (matka)
Jone Lynskey (żona)
Melanie MacDonough (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca

Irlandzkie Ministerstwo Magii

Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina MacDonough
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Victor MacDonough (ur. 6 lipiec 1960r.) - czarodziej półkrwi. Obecny kierownik w biurze Łowców w Irlandzkim Ministerstwa Magii, został nim w 2013 roku.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów. Był jedynym synem urzędników w Irlandzkimi Ministerstwie Magii, Angusa MacDonougha i Brooke Jones. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1971-1978, gdzie trafił do Goldenhartu. Właśnie tam poznał swojego najlepszego przyjaciela Jamesa Baker. Victor i James byli nierozłączni i zachowywali się jakby byli rodzeństwem, gdyż obaj byli jedynakami. W czasach szkolnych Victor interesował się obroną przed czarną magią i numerologią, a jego wielkim marzeniem było zostać w przyszłości łowcą i przez co był ogromny fanem ojca James Pierce.

Dalsze ŻycieEdytuj

Victor od razu po ukończeniu szkoły złożył odpowiednie dokumenty do Kwatery Głównej Łowców, lecz miał problem zdać testów psychologicznych, które dla Victora okazały się być wielkim wyzwaniem. Dopiero w 1986 roku zdobył wymarzoną licencję łowcy. Jako łowca był bardzo odważny i śmiały czym nieraz zniechęcał panią Colette Good kierownika biura do włączania MacDonougha w poważne misję obawiając się, że tak pobudzony i podniecony może stracić życie. Jednak w 1992 roku podczas jednej z misji doszło do wypadku i Victor został bardzo poważnie okaleczony, gdzie jego jakaś część twarzy i ciała została oszpecona bliznami. Po tym zdarzeniu Victor został pomocnikiem Pierce Bakera, który miał za zadanie uczyć młodego Victora i być jego mistrzem. Victor był bardzo dumny, że uczy go jego szkolny wzór i robił wszystko aby jak najwięcej nauczyć się od Bakera.

Pod opieką Bakera, Victor coraz częściej wypełniał misje dla biura bez pomocy swojego mistrza, co sprawiło, że podczas zadań był bardziej skupiony i odpowiedzialny.

W 2013 roku Baker ogłosił go swoim następcą na kierownikiem biura łowców. Gdyż uważał, że Victor zasługuje na to stanowisko jak nikt inny. Opinią Bakera MacDonough był nadzwyczaj utalentowanym łowcą i godnym zaufania współpracownikiem.

RodzinaEdytuj

W 1990 roku Victor ożenił się z czarownicą czystej krwi Jone Lynskey, z którą w 1994 roku doczekał się córki Melanie.