FANDOM

Waylon Warren I
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 kwiecień 1900r.
Data śmierci 28 październik 1978r. (78l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1900041367
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Allan Warren II (ojciec)
Octavia Stewart (matka)
Jubileena Warren (siostra)
Grace Surratt (żona)
Vance Warren (syn)
Alberic Warren (syn)
Franklin Warren (dziadek)
Matilda Sangster (babcia)
Zoe Warren (ciotka)
Lysander Warren (wuj)
Orpheus Stewart (wuj)
Ophelia Stewart (ciotka)
Tymoteush Surratt (teść)
Maria Zając (teściowa)
Jason Surratt (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Waylon Warren I (ur. 13 kwiecień 1900r. - zm. 28 październik 1976r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Grace Surratt, z którą miał dwóch synów - Vancena i Alberica.

BiografiaEdytuj

Waylon Warren urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren, był synem Allana Warrena II i Octavii Stewart. Waylon miał starszą o trzy lata siostrę Jubileene. Po jego narodzinach zazdrosna o niego Jubileena podpaliła za pomocą magii jego kołyskę. W ostatniej chwili został uratowany. Był zupełnym przeciwieństwem swojej siostry, był to spokojny i cichy chłopiec o niezwykłej urodzie. Już jako pięciolatek miał duże powodzenie u kobiet, które wzdychały na jego widok. Waylon był uczniem Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1911-1918, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu, zupełnie inaczej jak starsza siostra, która trafiła do Goldenhartu. Waylon zupełnie jak mały berbeć był cichym i spokojnym uczniem. Przez co inni studenci wyśmiewali się z niego i robili mu żarty. Bardzo częsty spędzał wolne chwile samotnie, gdyż nie miał przyjaciół. Trzy lata w Flamethrower'że były najgorszymi latami dla Waylona. Dopiero na czwartym roku zaprzyjaźnił się z kolegą z tego samego roku, z Goldenhartu Jasperem MacCauley'em, który postawił się dokuczajacym Waylona kolegom, którzy wyzywali go od świrów. Okazało się później, że Jasper bardzo często stawał w jego obronie, lecz jego starania były ignorowane. Od tego czasu obaj chłopcy trzymali się razem.

Dalsze ŻycieEdytuj

Waylon oraz Jasper w 1919 roku postanowili razem zatrudnić się w Irlandzkim Ministerstwie Magii, tylko, że podczas spotkań zostali rozdzieleni. Waylona zatrudnili w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, a Jasper trafił do Departamentu Magicznych Wypadków i Kolizji. Podczas pracy dla ministerstwa Waylon zmienił się nie do poznania, stał się odważniejszy i otwarty na nowe doświadczenia i znajomości w 1920 roku poznał w swoim biurze nową pracownice Grace Surratt, która od razu spodobała się Waylonowi, gdyż dostrzegł, że zupełnie jak on wcześniej jest nieśmiała. Po kilku dniach wspólnej pracy Waylon ośmielił się i zaprosił ją do pubu na filiżankę herbaty. Po kilku kolejnych spotkaniach Waylon zaprosił Grace na ślub swojej siostry. Para w 1923 roku również się pobrała. W 1925 roku na świat przyszedł ich pierwsze dziecko - syn Vancen, a po kilku latach kolejny syn Alberic. Waylon do końca swoich dni przyjaźnili się z Jasperem, który nawet zamieszkał ze swoją rodziną na przeciw Waylona i Grace. Obie rodziny bardzo się polubiły. Waylon zmarł na atak serca 28 października 1978 roku, mając ukończone 78 lat.