FANDOM

Willysa Landsbergis
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 marzec 1707r.
Data śmierci 26 lipiec 1821r. (114l.)
Status krwi czysta
Tytuł(y) Profesor
Dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czarne
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Wilhelmina Landsbergis (matka)
Nerissa Landsbergis (krewna)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Przynależność

Willysa Landsbergis (ur. 14 marzec 1707r. - zm. 26 lipiec 1821r.) - czarownica czystej krwi. Profesor eliksirów w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1740-1755. Dyrektor Flamethroweru w latach 1755-1782. Następczyni na tym stanowisku po Chromalu Dubigged.

BiografiaEdytuj

Była jedyną córką Wilhelminy Landsbergis, słynnej znawczyni historii magii. W latach 1718-1725 uczennica w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Spectrumtire. Podczas nauki miała dryg do eliksirów i zaklęć. Była mistrzynią w rzucaniu uroków.

W 1740 roku rozpoczęła pracę w Flamethrower'że, jako profesor eliksirów, zatrudnił ją dyrektor Dubigged, choć nie miała nadzwyczaj dobrych referencji. Choć znała się na swoim fachu, to również lubiła karać niegrzecznych w jej mniemaniu uczniów, co skutecznie potrafiła tuszować przede kolegami z pracy i dyrektorem.

W 1755 roku została mianowana dyrektorem szkoły. Była uważana za najgorszego dyrektora w historii. Wprowadzała ścisłe dyscypliny. Podczas swojej kadencji stworzyła horkruka w 1761 roku były to sznur pereł. Odeszła na emeryturę w 1782 roku, jej następcą został Cyprus Montez.

ŚmierćEdytuj

Willysa przeżyła 114 lat, została zamordowana przez syna czarodzieja, którego zamordowała gdy ten oskarżył ją za otrucie żony. Jednak zanim zmarła, owy czarodziej za pomocą jadu bazyliszka, którego szukał przez praktycznie całe życie zniszczył jej korale i następnego dnia wyzwał ją na pojedynek.

Po śmierci w Flamethrower'że zawisł tyko jej jeden portret w gabinecie dyrektora, na którym jest przedstawiona ze sznurem pereł na szyi.

CiekawostkiEdytuj

  • Perły z których stworzyła horkruksa były sztuczne, należały do jej matki, która podarowała je córce na łożu śmierci.
  • Otruła kobietę, która wyśmiewała się z jej sztucznych pereł.
  • Jest spokrewniona z Nerissą Landsbergis.