FANDOM

Zenaida Smath (zd. Magges)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 październik 1724r.
Data śmierci 22 listopad 1785r.
Status krwi czysta krew
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Calando Smath Sr (mąż)
Celodena Smath (córka)
Balladona Smath (córka)
Madona Smath (córka)
Demetry Smath (syn)
Calando Smath Jr (syn)

Romad Smath (szwagier)

Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 10¼ cala, włos testrala, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Magges
Rodzina Smath
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Zenaida Smath (zd. Magges; ur. 18 październik 1724r. ; zm. 22 listopad 1785r.) - czarownica czystej krwi, małżonka Calandona Smatha. Pochodziła z rodziny szlacheckiej, jej pradziadek był hrabią.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodziła się w połowie października 1724 roku. Jej pradziadek był hrabią, lecz dalej z biegiem lat przydomek ten zanikł w dalszych pokoleniach. 1 września 1736 roku, rozpoczęła magiczną naukę w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Goldenhartu. Na trzecim roku zaczęła naukę numerologii. Naukę ukończyła w czerwcu 1742 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Zenaida wyszła za mąż za Calandona Smatha w 1746 roku, urodziła mu piątkę dzieci: trzech córek Celodene, Balladone i Madone i dwóch synów Demetry'ego i Calandona Jr. Byla znana z dobrego serca i z długich do pasa rudych kręconych włosów. Zmarła w wieku 61 lat. Jako jedyna ze wszystkich wchodzacych do rodziny miała obraz wiszacy wśród członków rodziny Smath. Obrazy te wiszą w domu rodzinnym Smathów. Aktualnie zamieszkały przez trzy pokolenia rodziny: Richarda Smatha z żoną Felicią, ich syna Stuarda II oraz wnuka Caine.