FANDOM

Zoe Silverman (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 luty 1867r.
Data śmierci 2 grudzień 1890r. (23l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Franklin Warren (ojciec)
Matilda Sangster (matka)
Allan Warren II (brat)
Lysander Warren (brat)
Ralph Silverman (mąż)
Syn
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Silverman

Zoe Silverman (zd. Warren; ur. 15 luty 1867r. - zm. 2 grudzień 1890r.) - czarownica czystej krwi. Członkini rodziny Warren. Żona Ralpha Silvermana.

BiografiaEdytuj

Zoe Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, była pierwszym dzieckiem Franklina Warrena i Matildy Sangster, oraz starszą siostra Allana II i Lysandra. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczęła 1 września 1878 roku, gdzie podczas przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Miała trudności z eliksirami, lecz jej mocną stroną stało się zielarstwo, a od trzeciego roku starożytne runy. Naukę w Flamethrower'że ukończyła w czerwcu 1885 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1886 roku została zaręczona z Ralphem Silvermanem, który był synem urzędnika Ministerstwa Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki, ojciec Zoe Franklin poznał ojca Ralpha gdy na prośbę Irlandzkiego Ministra Magii Arnoldusa Utleya wyruszył do Nowego Jorku na spotkanie z tamtejszym szefem Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów Ameryki. Narzyczonym Zoe był od niej jedenaście lat starszy. W lutym 1888 roku Ralph przybył do Anglii, aby w marcu tego samego roku ożenić się z Zoe, która nie ukrywała niechęci do swojego męża, uważała że ojciec popełnił błąd każąc jej wychodząc za mąż za Ralpha, gdyż uważała, że jest dla niej za stary. Lecz dla szacunku dla ojca, nie ośmieliła powiedzieć tego na głos. Para po tygodniu przeniosła się do Nowego Jorku i zamieszkała w rodzinnej posiadłości Silvermanów. Po kilku miesiącach para złapała wspólny kontakt i nawet różnica wieku już nie przeszkadzała Zoe, która zakochała się w mężu, który był wobec niej opiekuńczy i troskliwy. Zoe w czerwcu 1890 roku zachodzi w ciążę, lecz od samego początku źle przechodzi przez ten okres, w trzecim miesiącu dostaje bólu, a znachorzy każą jej przez resztę ciąży leżeć. Jednak 30 listopada dostaje krwotoku. Rankiem 2 grudnia 1890 roku Zoe umiera, podczas próby uratowania dziecka, szóstomiesięczny chłopiec nie przeżył nawet trzech minut. Rozpaczony Ralph po czterech dniach rzuca się w przepaść, również tracąc życie.